Sunday, January 23, 2011

kerusi roda





hari ni aku just nak share smething yg da bese u all nmpk...xtw la ad yg da tlis kt blog dyorg or blom..tp just nk kongsi....kali ni pasal kerusi roda~~~~~ap kne lak kerusi roda ni......setiap kali ak dtg...kerusi roda ni mesti ad kat depan pintu masuk masjid......hmmmm~~~~

hari ni lpas solat aku duk la kt area belakang saje cuci2 mata sementara tggu member aku kuar....duk perhati gelagat budak2 kecik yg ikut ayah n mak diorg g masjid....macam2 pe'el ad....student2 foundation yg duk brkumpul mmbincangkan masalah umat kot..:)..dan tibe2........




dengan berseluar hitam dan baju putih...ak terlihat dan tertarik kat seseorg hamba allah(bkn wanita)....rupa paras boleh tahan tapi.....kurg sempurna x seperti org lain berjalan dengan menggunakan dua kudrat tangan utk bersolat di masjid meskipun jamaah masjid da selesai solat berjamaah....dengan bersungguh2 die mggunakan 2 kudrat yg kita sebgai manusia normal gunakan hanya utk mkn dan menulis,mencuri,memukul dll...tp ALLAH S.W.T kurniakan tangan kpd die utk berjalan..aku terkesima sambil merenung kearah die hingga die mendapatkan safnya utk bersolat secara berjamaah bersama jamaah yg bru tiba....lamunanku terhenti bila member aku da kuar dr masjid utk ajak ak blik.....



 kesimpulannya~~~`camne la aku......yang ad kudrat dan sifat yg cukup`~~~

No comments:

Post a Comment